23 October 2011

keMaLaNgaN TaK BeRbAu

Syukur lah..Allah masih syg kan aku........ Aku Kemalangan pada 20 OCTOBER 2011 pada Jam 3.40pm berdekatan dengan padang bola bayan baru.... kemalangan yang  disebabkan  oleh kecuaian kenderaan lain...xcdent sampai cium Jalan.......... Tak dak yang teruk..just patah tulang hidung je.... hadeh..kira teruk la tu kan.........luka tak banyak pun... Motor just patah Side mirror je.... Tp tu la...memang bengang sbb Kereta tu tak nak bertanggungjawab... tak pe..ALLAH ADA.......
Pas xcdent, Aku p hospital n Xray..n Dr cakap... Nasal Bone Fracture.... Sakit tu tak yah cakap r..memang amat sakit sangat........... Nasib baik la patah hidung je...kalau patah kaki ke..patah tangan ke..ya allah jauh kan la.
dah ditakdirkan 31 October 2011 aku akan menjalani pembedahan kecik ..heheheh tak teruk kot..just nk betulkan hidung aku je.......... Hope pas ni semua akan pulih.......

*sangat tertekan dengan keadaan sekarang...... SAKIT... tp still leh berblog..heheheh
Tak Nak Letak Pic..... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...