23 October 2011

AKu Dah CoNvO!! Best gilerrrr

                                                          with My friend.....

Fuhhh..alhamdulillah... satu lg bab penting dalam hidup aku dah settle... aku dah berjaya mendapatkan DIPLOMA KEJURURAWATAN UNIKL RCMP pada 9 OCTOBER 2011!  kat PICC
Syukur sangat2...semua halangan dapat ditempuhi dengan selamat............ Memang syok la Convo... terus ja rasa mcm ada niat nak sambung ambik Degree plak... tp tu la... keja pun tak tetap lg nk ambik degree apa nya kan... tak pa aku yakin Rezeki Di tangan ALLAH..... Ala biasa la kan..bukan senang nk dapat sesuatu.. yang penting kena lah usaha.. Insyaallah.... satu hari nanti apa yang aku nk aku akan dapat.......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...