10 August 2011

Puasa..... birthday

erm..... alhamdullilah...dah 10 hari umat Islam berpuasa.... Tahun ni aku berpuasa di Penang.. Hope fully in Penang with my lovely Family........ Tahun ni.. Berpuasa Berempat pulak... with my kakak ipaq la......
Tahun lepas aku kat ipoh..still study.. thn ni plak..... kat penang... cepat ja masa berlalu.....Dulu Sibuk2 nk cari makan kat luar..sekarang tiap2 hari makan masakan mak n makin debab la aku..hehehe.
Buat masa ni belum tinggal puasa lagi.. tak tau la esok2 kan.. hehehehehehe Biasa la Perempuan kan........ Normal...
Semalam 9 OGOS 2011 birthday aku.... adeh, dah cukup umur aku 22 tahun...Cepat ja masa berlalu.....
Thanks tu mak aku yang dah ngandung kan aku selama 9 bulan.... nthen bg susu kat aku.. tuakq lampin aku...... jaga aku dr kecik "kuruih kering" sampai besaq "jd si debab yg comei" hehehe...
So aku la kena bg hadiah kat mak aku...sbb tanpa mak aku, sah2 aku tak dak lani..... tp sorry mak...duit tak dak... thnks mak kos cium aku masa wish aku tu.....
Insyaallah.. Kalau di panjang kan usia... Jauh lagi perjalanan aku... bnyk lagi impian aku...... bnyk lg kemahuan dan keinginan aku yang belum tercapai... insyaallah...dengan berkat usaha dan pertolongan dr Allah aku harap segala keinginan aku jd kenyataan......... AMIN...............

*Tak dak sapa pun bagi hadiah.. heeh adeh....:)



SELAMAT BERPUASA......!!!!



hAPPy BesDay FarAh..................


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...