27 June 2011

Smile....Smile...Smile...senyum jerrrrr

bulan 6 ni...fuh..mencabar gila tiap2 hari..... ada ja kejutan..ada ja pembaharuan.... fuh..mcm tak percaya je kan..... biasa la..ni lah kehidupan... semakin hari..semakin banyak akan dilalui...tp aku senang ja...senyum dan senyum..sbb senyuman tu kan pengubat keperitan....... kalau nk sedih2 pun buat apa kan..sebab semua ni kan ketentuan dr ilahi......tipu la kan kalau tak tersentuh...tapi jangan ikut kan perasaan..... yahhh!!!!
one more thing.....  28 ni..si dia plak nk pegi Miri......adoi...makin jauh la aku dgn si dia...dah la memang jauh..n terus makin jauh........semoga si dia selamat sampai ke tengah laut untuk bekerja...tak pa..biar jauh di mata asal kan kat hati tetap dekat.....tak pa..sabar2...jodoh tak kemana kan...........

  sebut je bab jodoh teringat plak member aku sorang ni...fuh...dah nk jd ibu... kebetulan nye...aku yg check urin beliau......wah..tahniah.......!!!!!!!

Pijah...bakal jd ibu!!! like2

*Bila la turn aku plak ni nk kawin.hekhekhek....3 thn dr sekarang!!! yahhh heheheheeheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...