16 April 2011

Pernikahan abg tersayang

Alhamdulillah....tanggal 16 april 2011 abg aku selamat menjadi suami org.... selesai dah satu majlis Akad nikah antara Abg aku n Baini (akak ipaq aku) so sekarang ni abg aku dah selamat jadi suami org... n aku tak leh dah nk ngengada n manja2 macm dulu2 lg dgn abg aku..ya la abg aku dh ada isterikan.. hehehehe aku happy la..sbb keluarga aku makin bertambah...aku mendoakan agar abg aku n isteria beliau bahagia hingga ke akhir hayat, di dunia dan di akhirat...AMIN....
Pas ni tinggal lagi 2 majlis plak...1 rumah pengantin pompuan, 1 lagi umh aku..... so fa sekarang persiapan 50% dah setle tinggal 50% lagi utk persiapan berikut nya....... aku pun tak dak apa nk story.....
So aku nk rehat kan badan aku... ni ada la sekeping dua pic nikah abg ku.......







Nota Ringkas: Bahagia nye hidup dgn kehadiran insan2 tersayang... n happy with my LOVE!!! and my FAMILY!!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...