06 April 2011

Future Study Yang Tak menjadi......

pada mulanya aku dapat tawaran untuk wat post basic midwifery  kat Kolej Mahsa KL... tawaran ni Bos Muslimah Maternity nk sponser..kiranya kalau aku terima aku kena contract keja dgn muslimah maternity utk 5 thn...... 
selepas membuat segala perbincangan aku pun bersetuju menerima tawaran tersebut.... tetapi...sayang amat..... selepas bos aku contact mahsa koelj...rupa2nya....dia nk ambik pelajar yang ada pengalaman kerja selama 2 tahun (sekurang2nya) so... nk dijadikan cerita tak dapat lah aku smbung belajar... sian aku kan kan kan... ehhehe tapi tak pa...rezeki ada dimana2 sahaja..... lagi pun aku dah mula minat dgn bidang kebidanan ni.... insyaallah pas ni kalau ada rezeki aku nk sambung post basic midwifery.....memang besar tanggungjawab yang perlu digalas... ya lah semakin tinggi pelajaran semakin berat tanggungjawab....... sekarang ni aku fokus kerja... n dalam masa yang sama aku still buka buku baca bahagian O&G  (Obstetrics and Gynaecology)sbb nk mantapkan ilmu berkait dengan Masalah2 permpuan, pasal bersalin, n macam2 lg....... 



* sekarang ni bz dengan persiapan abg nk kawin!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...