22 March 2011

Uniform Ku

Yah...hari ni first day aku pakai uniform...wah comei gak aku rupanya... ala2 budak sekolah agama pun ada... lega rasanya dah ada unifom ni..tak lah aku pening2 nk fikir "esk nk pakai baju apa" lega rasanya..... ye la..aku ni kan malas nk ion baju kurung..kalau uniform ni sah2 kena pakai kan..... hehehe
so ni antara pic2 yg sempat aku snap td... menggedix kejap la td..... tapi kira comei la kan.. tak percaya?? tgk la sendiri ... (perasan sekejap je)

Pic 1.....

pic 2

pic 3

* aku dah dapat ramai kawan chating sekarang,...antaranya Oranje, Hotmuffin, Matin, Anuar, siputsedut, antu kubo.JiMMie, Dani89..dan ramai lg la tak tertulis kat sini....yg pasti aku syok la ngn mereka yg menghiburkan... Ingat jgn chating sampai lupa Solat...LUpa Kekasih!!! igt lah tanggungjawab...,jgn lalai dalm dunia IT!!!!


2 comments:

  1. adeh Itah..tak dapat nak nolong nye... g klinik gigi weh!!! kalau nk bresalin leh gak tolong.....sakit gigi ni kena g klinik gigi laaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...