08 March 2011

7 March 2011

Pejam...celik...pejam celik dah sebulan aku keja...opss baru sebulan....
jauh lagi perjalanan aku ni...baru sebulan keja...tp mcm2 dah aku belajar....
lagi pun bergaul dengan org yg berusia agak mencabar..tp aku berjaya sesuaikan diri...Alhamdulillah
*kadang2 tertekan gak*

aku dah belajar wat VE. vagina examination.. VE ni ialah check Os atau pintu rahim untuk tgk pembukaan pintu rahim... kalau 8 cm keats itu dah dekat dah utk bersalin.... kira pintu rahim dah terbuka la...
kadang2 takut gak aku nk tgk ibu bersalin ni terutama time nk guting (episiotomy)  tu..mak aiiii takut wehhh
tapi lama2 okla...biasa la baru nk biasa kan diri..... kalau yang takut darah tu aku rasa mesti dah pengsan!!!
apa2 pun aku suka kerja aku tp kalau ada peluang keja tempat lain...aku nk try gak.......

YAHHHH KERJAAA!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...