20 February 2011

Aku Bukan Agen Cari Jodoh !!

aku pelik sungguh la dengan orang2 sekeliling aku... mentang-mentang la aku ni nurse... n ramai kenalan nurse, ada plak yang mx aku carikan jodoh n kenalkan kawan2 aku yang masih single pada mereka.<nuse sahaja>..cit, ingt aku ni Agen Cari Jodoh tak berdaftar ke...????
bukan aku tak nk kenalkan tapi aku pun tak tau nk kenal kan yg mana satu..sebab kebnykkan kawan2 aku ni ramai yang dah ada pilihan hati..malas aku nk ambik tau hal umh tangga org..umh tangga aku pun tak terurus. ni nk carikan org jodoh plak..aku pun tak dak jodoh lg..ni nk pi cari jodoh kat org lain?? adoii bukan masa dia la...... so apa yang aku leh kata kan, cari lah sendiri...aku belum ada masa nk cari jodoh kat hampa semua noh........kesimpulan nya cari lah sendiri!!! hahahahaha

Aku?? erm ntah la..aku sesungguhnya masih belum sedia nk terima sapa2 pun untuk isi ruang kat hati aku..
takut, serik, seram semua ada... aku takut dah nk jatuh hati kat org...sbb aku takut kecewa.... dan sekarang ni pun aku dah luka kan ati org...tp bukan maksud dihati nk luka kan hati beliau..cuma aku berterus terang tentang apa yg aku rasa....aku tak mau beliau tertus mengharap...atau menunggu..takut nanti beliau kecewa...
perasaan aku pada beliau hnya sebagai kawan dantak lebih dari tu... aku hargai beliau sbb beliau banyak bantu aku..... aku harap bantuan yg dihulur tu ikhlas dr hati...insyaallah... aku ikhlas berkawan dengan beliau....

belum masanya untuk aku melangkah ke alam percintaan.. bnyk yg belum tercapai..... semoga segala impian akan jadi kenyataan!!! 


*siapa dia jodoh di hati?? aku serah segalanya pada ILAHI... kerada Dia Maha Mengetahui....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...