19 January 2011

Sombong......

Sampai hati sorang mamat ni ckp aku ni SOMBONG??? 
mentang2 la aku tak balas mesej dia, dia kata aku sombong???
tu la orang yang tak kenal aku semua kata aku sombong....
tapi macam mana aku nk buat bagi orang tengok aku tak kata aku sombong???? 
tu la..kenal dulu aku ni baru la kata aku ni sombong ka, berlagak ka.. 
aku ni punya la baik...penyayang...comei..manis.... (ops terpuji diri sendiri)
tapi boleh plak kata aku sombong???

bercakap pasal sombong.... sombong ni kadang2 ada bagusnya gak... ye la cuba fikir selalunya 
kalau kita layan..dikatanya "gatal" atau "melayan" n bila tak layan???
ni la jd nya.... di label sebagai SOMBONG????

tapi untuk menapak friend di hati apa salahnya kalau kita lapangkan dada dan ucap selamat datang kepada org yg ingin kenal dgn kita kan???

haaaa....mamat yang kata aku sombong tu... ni hah nama nya Ayie aka Fikri.... bila aku dah sembang2 dgn dia, baru lah dia tau rupanya aku ni peramah!!!
baik hati, senang di ajak berbincang!!! hahahahahaha 




                                            
                                                Ni Lah Jejaka Yg ckp aku sombong!!

mesti dia terasa bngga kan sbb gambar dia aku letak kat blog aku...!! hahahahaha

*ayie tak labelkan aku sombong dah..sbb aku baik* 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...