25 January 2011

"single"

Sunyi ke kalau hidup tak berteman? ntah lah.. aku pun tak pasti... tapi apa yg aku tahu, kalau kita bercinta sekali pun, belum tentu ianya akan membawa sinar or kebahagiaan dalam hidup..... lepas tu apa yang kita rasa cuma sakit.... sukar sebenarnya untuk kita mencari cinta.... kadang2 bila kita bertemu dengan cinta, ianya bukan milik kita... kadang2 cinta datang sendiri pada kita... tapi kita pula tak sedar akan kehadirannya sehingga kita leka dan terus hilang cinta itu.....
kini aku akui, aku mula terasa kosong hidup ni tanpa seorg teman yang dipanggil "kekasih" tp perlu ke bercinta jika hanya untuk mengisi ruang kesunyian?? aku tidak mahu mengisi ruang "single" aku ni just sebb nk hilangkan sunyi... bahaya tu... lagi zaman sekarang ni susah aku nk jumpa lelaki yang betul2 boleh terima diri aku seadanya... yang ada pun mungkin sekadar suka2 sbb mereka pun sunyi gak..mungkin la kan.... buat masa sekarang aku still bahagia bersama mak n abg aku..... kawan2... tipu lah kalau aku kata aku tak teringin untuk hidup berteman..... tapi aku masih muda lagi kan.......baru masuk 22..... kiranya sekarang ni kalau aku ada "kekasih" adakah aku akn dikongkong??? aku tak suka hidup aku ditentukan oleh org lain.. jadi biar la aku yg tentukan hidup aku sendiri.....selagi ianya betul.aku tak suka org larang aku...kecuali apa yg aku buat tu tak betul..
sekarang ada insan yang ingin hadir dalam hidup aku..... tapi aku tak boleh terima siapa2 lagi buat sementara waktu.... aku nk lupakan kenangan2 silam aku dn seseorg supaya aku dapat terima insan lain.... sbb kisah lama lah buat aku tak leh terima mana2 lelaki buat masa sekarang... aku selesa berkawan dengan semua orang dan itu lebih baik dr aku bercinta... kepada dia yg menaruh hati pada aku, aku mx maaf... aku belum bersedia.....aku ingin "single" dulu..... aku nak capai apa yg aku nak dulu!! kemudian...Next step!!! ehheehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...