08 January 2011

RiNdu MeReKa BeRdUa!!

mengenali 2 org gadis ni...sesuatu yg begitu indah dalm hidup aku....
tidur setilam....makan bersama2.... buat hal sama2.... gelak ketawa pun sama2...
sedih sama2...bak kata org...semua bersama2.... sekarang aku dah jauh dr mereka berdua...tak der la jauh sgt...mereka di ipoh...aku di penang.... suatu yg indah mengenali mereka berdua....
sorang nama Nurul...sorang lagi Fiza.... dulu tido sebilik... tp sekarang aku dh ada kat penang.....
memang aku rindu sgt2 kat nurul n fiza... susah nk cari kawan sebaik mereka berdua!!!


















Ni gambar aku dgn fiza!!! 
ini plak gmbar aku dgn nurul!!!


Sesungguhnya aku rindu gila kat fiza dgn nurul!!! RINDU AMATTT!!

2 comments:

  1. gamba kite tade ke???
    hikk...
    yeay!!!
    da ade blog...
    nt leh komen2...
    nt leh tgk tutorial blog kat lmn web neh..
    http://unwanted86.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. gambar kite ek?? alamak belum berkesempatan..hehe .rajin tgk blog kamu le tu yg teringin nk wat blog sendiri plak.. tapi tak de la sepandai kamu!! ehhehe tunjuk ajar mu amat berharga!! TQ!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...