22 January 2011

rindu hidup pelajar!!

      Mula terasa rindu dengan kawan2 kat kolej dulu.... masa kelas dulu semua gila2... maksud aku otak gila2.. bukan gila yg sakit otak tu..ehhehe.. belajar kat ipoh 3 tahun 3bulan (bukan repeat sem ye) banyk ajar aku erti2 kehidupan. pergaulan. n banyak sangat kenangan2 suka dan duka..... yang seronoknya kelas aku ni semua nya sepakat...buat jahat sama2 buat baik pun sama2.......
           Kalau masa praktikal tu lg best..... bila tak dak keja apa lg.... lepak sembang2... tp tiba2 kalau nampak puan, buat2 la pegang BHT patient....kononnya baca report la kan..padahal baik punya gosip!! mcm2 gak aktiviti yg aku n kawan2 aku buat.. yang paling best masa program pendidikan kesihatan kat sek men tambun...
              pastu praktikal kat Hospital Bahagia Ulu Kinta!! memang syok la......
waktu2 yg menakutkan bila setiap kali nk xzam n keluar result!! memang muka aku n kawan2 aku mcm2 bentuk ada!!! 3 thun kenal,mcm2 perangai,mcm2 gelagat leh tgk... tp zaman student la paling best.... teringat aku makan kat kedai pak leman, pas tu makan dalam kelas, kena jaga org2 kurang siuman, praktikal kat teluk intan, masak dalm bilik kat asrama , macam2 lagi la!!
semua tu segar dalam otak aku ni!!
                    sekarang ni semua dah berjaya....dah lulus Xzam penting, semua dh melangkah ke alam baru....pas ni dah tak rasa dah. Tido sebantal, makan suap2, share2, pas tu tgk Tv sama2, study sama2, joging sama2 tp aku lah yg paling malas nk p joging sbb ada masa ja aku TIDOQ!! hhehehehehe

    selama aku belajar nursing ni, benda yang kerap terjadi ialah pindah randah!! dari Sg rapat ke Teluk Intan pas tu pindah sg rapat p teluk intan lg dah tu pindah kledang last sekali klebang.pas tu cuti sebulan terus aku pindah duduk umah sewa... ehee... SYOK GILA!!!


Ni time nk angkat barang nak pindah!! 


   
Ni plak hostel lama aku



Nurses Day Kat HOTEL!!


Praktikal kat Hospital Ipoh (penat ja wajah2)


Ni plak kat HBUK



Ni makan kat kedai Pak leman kat Kolej aku


NI plak time aku incharge kat wad 2D!! best gilaaa 

* OKTOBER 07 UNIKL Royal College Of Medicine Perak , Aku rindu kat hampa semua weh!!!



4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...