11 January 2011

Pengemis Perasaan!

Mungkin Mudah Untuk jatuh CINTA..... tapi sukar untuk melupakannya...
kehadiran cinta tak pernah di panggil.... dn apabila ingin mengusir terasa siksanya....
salahkah aku mencintai kamu yang tak kan mungkin menjadi milik aku???
salah kah aku merindui kamu yang tak pernah merindui aku??
salah kah aku menyayangi mu lebih dari seorg teman????????

AKU
semakin hari semakin sayang....
semakin hari semakin rindu.....
semakin hari semakin kuat ingatan ini kepada kamu....
semakin hari semakin banyak kenangan aku dengan kamu.....
dan
semakin hari semakin dalam perasaan kasih ini.......

tapi sampai bila harus begini???
sampai bila aku perlu merasa cemburu dgn hubungan kamu dan dia???
sampai bila aku perlu menyimpan semua ni dn menanggung kesakitan yang
tak pernah nampak di mata.....

aku sedar siapa aku pada kamu.....
aku sedar siapa diri ini pada kamu....

aku akan belajar melupakan kamu...
aku akan belajar jauh dari hidup kamu...
kerana
aku tahu suatu hari nanti kamu akan pergi dari hidup aku
aku tahu aku mampu menjalani hidup tanpa kamu...
walaupun terpaksa kehilangan kamu........

terasa pedih bagai di hiris sembilu
untuk aku lalui semua ini....
senyuman dibibir aku tidak memaparkan tangis dihati ku.....

kenapa aku mengenali kamu kalau akhirnya aku perlu melepaskan kamu???
atau
perlukah aku terus mengharapkan KASIH SAYANG kamu pada aku????

MUNGKIN INILAH TAKDIRNYA BILA AKU JATUH CINTA PADA INSAN
YANG HATINYA TELAH MEMILIKI CINTA


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...