30 January 2011

Musuh iTu Menjadi kawan aku...

MUSUH??? ye ke??
hahah mungkin pada mulanya ja aku dengan dia musuh.... salah aku gak.... tapi sekarang kami kawan.... hahah tapi macam mana kami leh jadi kawan??? mcm na leh jadi musuh tu tak yah lah aku cerita..tapi suatu masa dulu, kami sama2 membenci antara satu sama lain.....tp kalau aku cerita buat malu ja.... tp apa yg aku nk cerita ialah..... macam mana kami leh jd kawan..... ????
hanya dengan satu mesej kemaafan dr aku dan dia... bermula la satu hubungan tanpa rasa perasaan benci, meluat, tak suka, tak leh pandang n yang sewaktu dengan nya lah..Lagi pun Perlu ke perasaan BENCI???
sebenarnyakan perasaan benci ni bila ada dlm hidup, hati tak kan tenang....jiwa tak kan tenteram.... seolah2 ada sesuatu yg sungguh berat sedang kita tanggung!!!!
Tapi sekarang aku rasa tenang sgt2... ya lah..perluke bermusuh dengan org tanpa sebb2 menasabah???????
so jalan terbaik ialah bermaafan.....  aku harap dia dapat maafkan semua kesalahan aku!!! dan aku pun dah maafkan apa2 ja yang dia pernah kata kat aku...... So 0-0 la kan.... tak yah gaduh2.....
semoga antara kami tiada masalah... tp kepada dia.... aku harap dia dapat lalui kehidupan ni dengan tabah...
segala yg berlaku ni ada hikmah nya......semoga dia berbahagia hingga akhir hayat!!! Ingat satu ja... apa yg terjadi ada hikmah nya!!! okek friends.....


SAY NO TO HATE!!!!

*hidup takkan tenang kalau dalam hati ada benci!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...