28 January 2011

Me N Yana

 Rindu plak aku kat sahabat aku ni.... Student Politeknik Ungku Omar... 
yana ni sahabat aku n aku syg sgt kat dia... bnyk benda kami kongsi bersama.. aku kenal dia pun dr kawan aku  "hambali" tu.... yana ni bnyk bg nasihat kat aku, kami ni kira satu saiz..tp dia comei lg dr aku... ehhehe
   Aku rindu sgt2 kat yana...dh lama aku tak jumpa yana.. lepas dia hbs belajq,balik Johor terus dh tak jumpa... tp satu hari nanti pas aku keja n ada masa aku nk jalan2 kat tempat yana...semalam mesej yana.... n nak ja aku terus g johor jumpa dia!! waaa rindu nk peluk yana....... yana lah bnyk ajar aku guna otak... maksud aku, berfikir sesuatu tu dgn lebih mendalam... n dia la bnyk bg aku semangat utk lupakan kisah lama aku!! N aku sayang Yana!!! sebagai kenangan. kmi dua bertukar harta... hehhe aku ambik Selipar yana, yana plak ambik tshirt aku!! ehhehe nasib baik satu saiz.. ni ada gambr2 aku dgn yana wakyu kami jalan2 kat gunung lang.... sebenarnya km pergi bertiga..tp cukup la aku letak pic aku dgn yana je... hehehe

*me n yana

*satu saiz..tp comei kan??

*gunung Lang!!

*sedaih sgt sbb hr last yana kat ipoh tak dapat jumpa! waaaa sedikit kecewa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...