13 January 2011

LULUS LJM!!!

          Alhamdulillah..aku bersyukur pada Ilahi... Berterima kasih kepada mak and abg aku yang dah bnyk berkorban untuk aku. kepada semua Lecturer n CI diploma Kejururawatan UNIKL RCMP diatas tunjuk ajar mereka, juga kepada kawan2 aku yg dan bnyk bantu aku bagi mencapai kejayaan!! aku dan kawan-kawan aku semester 6oktober 07 dan sem 6 januari 08 yang telah lulus 100% dalam Peperiksaan Lembaga Jururawat Malaysia (LJM).. 
           Aku happy amat2 tak terkata bila aku dah lulus xzam ni! bersyukur amat..dah la soalan LJM tu agak mencabar dan menguji minda aku..... memang aku tak sedap otak betul sementara result nk keluar.. ye la... mana tau kan kot2 keputusan nya negatif ke... Tapi aku bersyukur!! aku LULUS!!! maknanya  pas ni aku kena siap sedia untuk melangkah ke alam pekerjaan plak..... Tak sabar rasanya nk masuk alam pekerjaan ni!!! 
         Isnin ni aku kena g ipoh Utk ambik Slip xzam LJM!! lepas tu aku nk uruskan resume aku.. nthen interview... pas tu kerja!! insyaallah bulan 10 thn ni Konvo kat Putrajaya!!! wahh tak sabar nya tunggu KONVO!!! yahooo aku berjaya!!!!!!!!!

                                                   HAPPY GILA!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...