11 January 2011

Kehidupan.....

sebenarnya kan..apa yg kita lalui dalam hidup ni... cuma ujian dan dugaan...
pahit macam mana sekalipun atau sakit yang amat pun.... kena juga lalui
sbb itu la kehidupan!!
andai kita pernah sygkan dia....cintai dia... lepaskan lah dia pergi sbb dia tak pernah
perlukan kita dalam hidup...dah tu blh pula jadikan kita ni sbgai tempat utk tempiaskan kesunyian..
kira mcm dipergunakan la.. cuba tgk bila dia bahagia sekarang....
sebelah mata pun dia dah tak cari kita....
so tak kan nk tungu...n tunggu,,,pas tu tunggu lg???
apa lg cabut ja la dr hidup dia kan????

yang penting bukan masa lepas tp masa di depan kita tu!!!!
bnyk lg yg kita nk lalui/.. hidup ni masih panjang..jd jgn sia2 kan kehidupan ni..
 jgn terlalu fikirkan benda yg menyakitkan sbb ia memang memedihkan..apa kata fikir apa benda2 yg menarik...
insyaallah segalanya akan pulih!!!

semalam adalah kenangan!! hr ni kenyataan... esk impian!!!
mulakan hidup baru dengan insan yg benar2 perlukan anda disisi!!lebih baik di sygi drpada menyayangi!!!

YANG PENTING YAKIN DENGAN DIRI SENDIRI!!!!

INGAT YA!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...